słuchajcie.. ten bloog/ pamiętnik był odwiedzony 19 razy xdd i bardzo bym prosiła o dodawanie się do obserwatorów lub o komentarze .. bardzo prosze ! ; **
i małe pytanie.. podobał wam się pierwszy rozdział ? jeśli tak bd kontynuwać .. ;d
sobota, 30 października 2010
aaa.;D
Heej 'd przed wczoraj pokłuciłam się z moim Przyjacielem Daminem . o .. Marcina mojego innego przyjaciela ;d Damian dowiedział że Marcin mi się podoba i się wkurzył ;d ale wczoraj wieczorem powiedział że ta nasza kłutnia była głupia, też tak uważam . Przeprosił mnie a ja go i było guut ; D mam nadzieje że będzie tak długo ;p Paa;**
środa, 27 października 2010
emm.
źle . -.- mam szlaban na kompa . -.- nie bd mogla teraz pisać . .. przepraszam . . . a z resztą i tak nikt tego nei czyta ; ((
poniedziałek, 25 października 2010
Rozdział 1, początek ..
Nazywam się Elisabeth, urodziłam się w roku 1988 w miasteczku Beverly Wood. Dzielnica z początku była spokojna .. aż nagle zrobiło się groźnie ..
Godzina 17;45 wracamy z dziewczynami ze szkoły.
Martha jak zawsze ma te swoje głupie pomysły .. dziś wpadła na to ..
- no dziewczyny, wymyślamy nowe wyzwanie ? - zaproponowała . wszystkie dziewczyny chórem krzyknęły "Tak" , łącznie ze mną .. Martha oglądając dziewczyny wybrała trzy ... Katie, Luizz i .. mnie ..
- widzicie tych trzech gości koło tej ciężarówki ? podejdźcie, zagadajcie i zapytajcie o podwiezienie do domu ..
Bez namysłu podeszłyśmy do nich, a Katia zaczęła ..
-Hej .. mam na imię Katia, a to Eliss i Luizz . chciałyśmy zapytać o podwózke do domu.
oni zaczęli się śmiać i uśmiechać się głupio do siebie . w końcu odpowiedzieli ;
- jasne wsiadajcie .
Drzwi od ciężarówki zamknęły się, a ja od początku wiedziałam, że coś z nimi nie tak ..
Jutro może rozdział drugi .;d zobaczy się xdd
Nazywam się Elisabeth, urodziłam się w roku 1988 w miasteczku Beverly Wood. Dzielnica z początku była spokojna .. aż nagle zrobiło się groźnie ..
Godzina 17;45 wracamy z dziewczynami ze szkoły.
Martha jak zawsze ma te swoje głupie pomysły .. dziś wpadła na to ..
- no dziewczyny, wymyślamy nowe wyzwanie ? - zaproponowała . wszystkie dziewczyny chórem krzyknęły "Tak" , łącznie ze mną .. Martha oglądając dziewczyny wybrała trzy ... Katie, Luizz i .. mnie ..
- widzicie tych trzech gości koło tej ciężarówki ? podejdźcie, zagadajcie i zapytajcie o podwiezienie do domu ..
Bez namysłu podeszłyśmy do nich, a Katia zaczęła ..
-Hej .. mam na imię Katia, a to Eliss i Luizz . chciałyśmy zapytać o podwózke do domu.
oni zaczęli się śmiać i uśmiechać się głupio do siebie . w końcu odpowiedzieli ;
- jasne wsiadajcie .
Drzwi od ciężarówki zamknęły się, a ja od początku wiedziałam, że coś z nimi nie tak ..
Jutro może rozdział drugi .;d zobaczy się xdd
aha !
wróciłam półtora godziny temu z kółka . ; D pogodziłam się z Łukaszem i było gitt .; D jak odrabiałam lekcje wpadłam na genialny pomysł . ;D zachcało mi się pisać książke xdd pierwszy rozdział już mam . napisze wam go w 2 poście . ;d
Piąteczki ; D
Siemkaaa ; D 30 min temu wróciłam ze szkoły xdd dostałam 2 piątki z .. religi xdd zaraz jade z Olą, to moja przyjaciółka naj, na kółko informatyczne .. -.- niechce się nam tam chodzić, ale pod koniec bd wyjazd na wycieczke za darmooo xdd ; D chodze tam z Łukaaszem, to mój przyjaciel z którym się niedawno pokłóciłam, bo powiedział, że ja i Ola to frajerki -.- dobra muszę iść, bo tata karze ; D później jeszcze napisze paa . ; **
niedziela, 24 października 2010
ehh ..
ehh .. dzisiaj było nudnoo.. jak w każdą niedziele.. wstałam i usiadłam na komputer, posprawdzałam wszystkie moje stronki. mama kazała mi iść i ogarnąć w pokoju ; d ee.. jak ja tego nie lubie . ale dobra, nie miałam wyboru. zaczęłam składać ciuchy i wtedy .. zauważyłam moją ulubioną bluzke .. miała na sobie plamy, które już wcześniej robiła pralka tylko, że na innych ciuchach .. jak się taka zrobiła trzeba było wrzucić ją odrazu do wody .. ale ona była wyschnięta .. byłam wściekła na moją mame .. ale wkońcu jej wybaczyłam ; D moja ciocia Kinga miała dzisiaj 26 urodziny ; d mama zaproponowała, że pojedziemy do niej z Maćkiem . no i pojechaliśmy. to właśnie tam było nudno .. moja mama siedziala w pokoju ze 'staruszkami', a ja poszłam do pokoju Kingi oglądać telewizor. od godziny 13.30 do 18 oglądałam MTV i Disney Channel xdd wkońcu wróciliśmy do domu, jak widać usiadłam na komputer i założyłam konto na takiej fajnej stronce ' faschionstyle.pl ' coś w stylu stardoll ; D fajne, nawet . ale dobra kończę. ; D papa ; ***
sobota, 23 października 2010
Heeej ; ))
Heej ; )) Mam na imię Edyta, ehh .. nienawidze mojego imienia .. ale mniejsza o to xdd eee.. mam 12 lat ; D właściwie prawie 13 . xdd mam ślicznego, młodszego braciszka Maciusia ; ** ma dopiero 1 rok i 8 miesięcy inteligent i myśli, że mu wszystko wolno, mam jeszcze siostre Marlene ma 21 lat .. -.- ale niedługo się wyprowadza i bierze ślub ;d Bd ciocią ; D dobra lecee . jutro dodam moze następnego posta xdd ;d paaa ; **
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)